مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 12:002023-08-14ورزشي

گلایه رییس ایرانی کبدی آسیا از بدعهدی ها/ پشتوانه سیاسی نداشتم 


رییس فدراسیون کبدی که ریاست آسیایی این رشته را بر عهده دارد نسبت به بدعهدی ها و عدم حمایت ها بابت اختصاص ساختمانی به عنوان مقر آسیا انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازوجود نداشت، ادامه داد: به همین دلیل فرصت آماده سازی تیم از دست رفت، همین باعث شد اردوها را خیلی زود و با تعداد زیاد نفرات آغاز کردیم.

به جایی رسیدیم که نیاز به اردوی تدارکاتی داشتیم اما هنوز خیلی از کشورها انتخابی تیم ملی هم نداشتند چه برسد به اردو وی با اشاره به حضور درمسابقات قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد: در این رقابت ها دو بار با هند بازی کردیم، البته همان زمان هم گفتم که مسابقات درست است که قهرمانی آسیا است اما من به دنبال نتیجه نیستم، به مربی گفتم ترکیبی را انتخاب کن که پشتوانه باشد، اینگونه با تیمی جوان در مسابقات شرکت داشتیم.

رییس فدراسیون کبدی تاکید کرد: مطرح کردن این صحبت که ترکیب اصلی را در مسابقات نداشتیم باعث دلخوری شده بود.

اورسجی با اشاره به حضور در بازی های آسیایی با تاکید بر اینکه در بخش مردان صد در صد فینالیست می شویم، گفت: در فینال تیمی که کمتر اشتباه کُند برنده می شود، در واقع فقط اشتباهات فردی می تواند مدال طلا را از ما بگیرد.

وی با یادآوری اینکه پاکستان اردویی در ایران داشت و طی آن ملی پوشان کشورمان چند دیدار با این تیم برگزار کرد، گفت: در یک دیدار که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه رییس ایرانی کبدی آسیا از بدعهدی ها/ پشتوانه سیاسی نداشتم 

گلایه رییس ایرانی کبدی آسیا از بدعهدی ها/ پشتوانه سیاسی نداشتم